آمریکا: یک پهپاد را در خلیج عدن ساقط کردیم
کد خبر: ۳۸۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸
فرماندهی مرکزی آمریکا همچنین اعلام کرد که صبح امروز یک شناور بدون سرنشین را در مسیر به سوی آبهای بینالمللی شناسایی کرده و آن را تهدیدی علیه کشتیهای تجاری دانسته است.

سنتکام روز پنجشنبه اعلام کرد که نیروهای آمریکایی یک پهپاد و یک شناور بدون سرنشین را در دریای سرخ منهدم کرده است.به گزارش ایسنا، سنتکام در این رابطه گفت: نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا در اول فوریه یک پهپاد را بر فراز خلیج عدن ساقط کرد. هیچ جراحت یا خسارتی گزارش نشده است.
فرماندهی مرکزی آمریکا همچنین اعلام کرد که صبح امروز یک شناور بدون سرنشین را در مسیر به سوی آبهای بینالمللی شناسایی کرده و آن را تهدیدی علیه کشتیهای تجاری دانسته است.
سنتکام در ادامه اعلام کرد که این شناور را نیز منهدم کرده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین