|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۳۱

اصغر فرهادی می‌گوید دیگر قصد فیلم سازی در ایران را ندارد

کد خبر: ۳۷۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

اصغر فرهادی در مصاحبه‌ با روزنامه فرانسوی «لوموند» که روز یک‌شنبه هشتم بهمن منتشر شد، گفت که به‌دلیل محدودیت‌های کنونی در ایران دیگر قصد فیلم‌سازی در ایران را ندارد.
 
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ فرهادی در این مصاحبه تأکید کرده است که حضور زنان قوی در سینمایش به‌دلیل همسرش و دیدن زنان قوی در جامعه ایران است.
 
پریسا بخت‌آور، همسر اصغر فرهادی، نیز کارگردان است.
 
اصغر فرهادی در سال ۲۰۱۱ جایزه اسکار را برای فیلم «جدایی نادر از سیمین» و در سال ۲۰۱۷ دومین اسکار را برای فیلم «فروشنده» دریافت کرد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین