اتفاق تکراری؛ کنارهگیری یک تیم از لیگ برتر بسکتبال!
کد خبر: ۳۷۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
در حالی که هنوز این خبر به صورت رسمی توسط فدراسیون بسکتبال تایید نشده است، اما مسئولان باشگاه آورتا درخواست انصراف خود را با ارسال نامهای به فدراسیون بسکتبال رسما اعلام کردهاند.
باشگاه آورتا ساری تصمیم گرفت از ادامه مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران کنار بکشد.به گزارش ایسنا، همانند ادوار و فصول گذشته لیگ برتر بسکتبال ایران در سالهای اخیر، اینبار در پایان هفته پانزدهم فصل جاری، شنیده شده باشگاه آورتا ساری از ادامه حضور در لیگ برتر بسکتبال انصراف داد؛ اتفاقی که در سالهای گذشته نیز توسط تیمهای مختلف رخ داده است.
آورتا ساری نخستین فصل حضورش در سطح اول بسکتبال ایران را تجربه میکرد و هم اکنون با ۸ برد و ۷ باخت در رده هفتم جدول ردهبندی مسابقات لیگ قرار دارد.
در حالی که هنوز این خبر به صورت رسمی توسط فدراسیون بسکتبال تایید نشده است، اما مسئولان باشگاه آورتا درخواست انصراف خود را با ارسال نامهای به فدراسیون بسکتبال رسما اعلام کردهاند.
در صورتی که آورتا از لیگ برتر کناره گیری کند، مسابقات با ۱۱ تیم پیگیری میشود و در آن صورت باید دید سازمان لیگ برای امتیازات کسب شده و از دست رفته توسط این تیم در مسابقات ۱۵ هفته گذشته چه تصمیمی خواهد گرفت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین