سنتکام: «حوثیها کشتی امریکایی را زدند»
کد خبر: ۳۷۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
گفتنی است که الجزیره دقایقی پیش نوشت: یک منبع نظامی یمن به این رسانه اعلام کرد: «نیروهای انصارالله یمن یک کشتی را که به سمت اسرائیل در حرکت بود در دریای سرخ هدف قرار دادند». وی افزود: «هدف گیری پس از آن انجام شد که کشتی مذکور، به هشدارهای ارسالی به آن بی توجهی کرد».

ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) گفت که «حوثیها کشتی امریکایی را زدند».به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) اعلام کرد: «حوثیها یک موشک بالستیک پرتاب کردند و یک کشتی کانتینری امریکایی را که تحت پرچم جزایر مارشال فعالیت می کرد، مورد اصابت قرار داند.»
گفتنی است که الجزیره دقایقی پیش نوشت: یک منبع نظامی یمن به این رسانه اعلام کرد: «نیروهای انصارالله یمن یک کشتی را که به سمت اسرائیل در حرکت بود در دریای سرخ هدف قرار دادند». وی افزود: «هدف گیری پس از آن انجام شد که کشتی مذکور، به هشدارهای ارسالی به آن بی توجهی کرد».
گفتنی است رویترز نیز به نقل از «مذاکره کننده ارشد حوثیها» نوشت: «کشتیهای موجود در دریای سرخ به جز کشتیهای اسرائیلی یا کشتیهایی که به سمت اسرائیل حرکت میکنند در امان هستند»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین