الهه محمدی و نیلوفر حامدی با قرار وثیقه آزاد شدند
کد خبر: ۳۷۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
دادگاه تجدید نظر استان تهران با تبدیل قرار نیلوفر حامدی و الهه محمدی به مبلغ هر کدام ۱۰ میلیارد تومان موافقت کرد و در پی این اتفاق هر دو پس از ۱۷ ماه از زندان آزاد شدند.
به نوشته خبرگزاری دولتی ایسنا، این دو روزنامه نگار ممنوع الخروج بوده و تا زمان صدور رای دادگاه تجدیدنظر هر کدام با سپردن قرار وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی بیرون از زندان خواهند بود.

امروز الهه محمدی و نیلوفر حامدی بعد از گذشت حدود یک سال و چند ماه با قرار وثیقه آزاد شدند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، دادگاه تجدید نظر استان تهران با تبدیل قرار نیلوفر حامدی و الهه محمدی به مبلغ هر کدام ۱۰ میلیارد تومان موافقت کرد و در پی این اتفاق هر دو پس از ۱۷ ماه از زندان آزاد شدند.
به نوشته خبرگزاری دولتی ایسنا، این دو روزنامه نگار ممنوع الخروج بوده و تا زمان صدور رای دادگاه تجدیدنظر هر کدام با سپردن قرار وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی بیرون از زندان خواهند بود.
الهه محمدی خبرنگار هممیهن و نیلوفر حامدی خبرنگار شرق بودند که در جریان اتفاقات سال گذشته و فوت مهسا امینی بازداشت شدند.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین