برخی کارکنان ادارات دولتی می توانند فردا دورکاری کنند
کد خبر: ۳۷۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

معاون استاندار تهران گفت:به دلیل آلودگی هوا، کارکنان دستگاههای دولتی دارای بیماریهای قلبی و عروقی، بیماریهای زمینهای، تنفسی و خودایمنی و خانمهای باردار در صورت موافقت دستگاه میتوانند روز دوشنبه از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.میرمحمد غراوی، معاون استاندار تهران اعلام کرد: به دلیل آلودگی هوا مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه در ۲ نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۱۳ آذر غیرحضوری شد. کارکنان دستگاههای دولتی دارای بیماریهای قلبی و عروقی، بیماریهای زمینهای، تنفسی و خودایمنی و خانمهای باردار در صورت موافقت دستگاه میتوانند روز دوشنبه از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین