|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۳۲

برخی کارکنان ادارات دولتی می توانند فردا دورکاری کنند

کد خبر: ۳۷۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

معاون استاندار تهران گفت:به دلیل آلودگی هوا، کارکنان دستگاه‌های دولتی دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه می‌توانند روز دوشنبه از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

میرمحمد غراوی، معاون استاندار تهران اعلام کرد: به دلیل آلودگی هوا مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه در ۲ نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۱۳ آذر غیرحضوری شد. کارکنان دستگاه‌های دولتی دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه می‌توانند روز دوشنبه از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین