آزادی سام رجبی، فعال محیطزیست پس از ۶ سال
کد خبر: ۳۷۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

شرق: سام رجبی، فعال محیطزیست امروز پس از 6 سال و بعد از پایان دوران محکومیتش از زندان آزاد شد. بهمن دارالشفا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «سام رجبی از بچههای محیطزیستی، امروز بعد از نزدیک به شش سال زندان و با پایان دوران محکومیتش آزاد شد.»
سام رجبی، فعال محیطزیست همراه با تعداد دیگری از کنشگران این حوزه بهمن سال 1396 توسط اطلاعات سپاه بازداشت شد و به 6 سال حبس محکوم شدهبود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین