مدارس تهران روز دوشنبه غیر حضوری شد
کد خبر: ۳۷۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۱۳ آذرماه غیرحضوری و مجازی است.کارکنان دستگاههای دولتی دارای بیماریهای قلبی و عروقی، بیماریهای زمینهای، تنفسی و خودایمنی و خانمهای باردار در صورت موافقت دستگاه میتوانند روز دوشنبه از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین