انتخاب مجدد مرعشی به دبیرکلی حزب کارگزاران سازندگی
کد خبر: ۳۷۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
در ادامه، انتخاب هیات رئیسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران در دستور کار قرار گرفت و پس از رایگیری و شمارش آرا، محسن هاشمی به عنوان رئیس، فاطمه سعیدی و علی جمالی به ترتیب به عنوان نواب رئیس اول و دوم و حامد منتظری و طیبه اصفهانی به ترتیب به عنوان منشیهای اول و دوم هیات رئیسه انتخاب شدند.

سیدحسین مرعشی به عنوان دبیرکل و محسن هاشمی به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران انتخاب شدند.به گزارش ایسنا، نخستین جلسه شورای مرکزی جدید حزب روز پنجشنبه نهم برگزار شد. در ابتدای جلسه، محمد عطریانفر و ناعمه علینژاد در جایگاه هیات رئیسه سنی شورای مرکزی قرار گرفتند.
در ادامه، انتخاب هیات رئیسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران در دستور کار قرار گرفت و پس از رایگیری و شمارش آرا، محسن هاشمی به عنوان رئیس، فاطمه سعیدی و علی جمالی به ترتیب به عنوان نواب رئیس اول و دوم و حامد منتظری و طیبه اصفهانی به ترتیب به عنوان منشیهای اول و دوم هیات رئیسه انتخاب شدند.
همچنین با رای اکثریت مطلق آرا، سیدحسین مرعشی برای یک دوره دیگر به دبیرکلی حزب کارگزاران سازندگی ایران انتخاب شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین