|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۱۵

واکنش عباس عبدی به اظهارات خاندوزی مبنی بر افزایش ۱۸ درصدی حقوق کارکنان در سال ۱۴۰۳: غیرقانونی و ناعادلانه است

کد خبر: ۳۷۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

عباس عبدی نوشت: سخنگوی اقتصادی دولت: درلایحه بودجه ۱۴۰۳ ضریب افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان به ترتیب ۱۸ درصد و ۲۰ درصد پیش‌بینی شد.

امسال۳۵٪ و بیشتر تورم داریم. سقف حقوق مدیران حذف شد، افزایش حقوق افراد هم برای دومین سال نصف تورم است. غیر قانونی و ناعادلانه است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین