رئیس سازمان محیطزیست: طالبان برای اولینبار پذیرفتند که حقابۀ ایران باید رها شود
کد خبر: ۳۷۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۴ آبان) هیأت دولت، در جمع خبرنگاران گفت: در سفر اخیر هیأت اقتصادی طالبان به ایران، برای اولین بار طالبان پذیرفت که حقابه ایران رهاسازی شود.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۴ آبان) هیأت دولت، در جمع خبرنگاران گفت: در سفر اخیر هیأت اقتصادی طالبان به ایران، برای اولین بار طالبان پذیرفت که حقابه ایران رهاسازی شود.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۴ آبان) هیأت دولت، در جمع خبرنگاران گفت: در سفر اخیر هیأت اقتصادی طالبان به ایران، برای اولین بار طالبان پذیرفت که حقابه ایران رهاسازی شود.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین