ادعای اسرائیل: حماس کنترل شمال غزه را از دست داده است
کد خبر: ۳۷۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵

ایسنا: سخنگوی ارتش رژیم صهیونسیتی در اظهاراتی مدعی شد که جنبش حماس کنترل شمال غزه را از داده است.دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه مدعی شد: ما امروز شاهد جا به جایی ۵۰ هزار نفر از شمال غزه به جنوب این شهر بودهایم. آنها جا به جا شدهاند چراکه فهمیدهاند حماس کنترل شمال را از دست داده است. در جنوب مناطق امنتر به همراه آب، غذا و مواد دارویی وجود دارد.
وی ادامه داد: حماس کنترل را از دست داده و تسلط خود بر شمال را نیز از دست میدهد.
درگیریها در غزه در پی عملیات غافلگیرانه و گسترده «طوفان الاقصی» توسط حماس علیه مواضع رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر (۱۵ مهر) آغاز شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین