یمن: با چند پهپاد عمق رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم / به عملیاتهای نظامی خود تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل ادامه میدهیم
کد خبر: ۳۷۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیهای اعلام کرد: «نیروهای مسلح یمن تعداد زیادی پهپاد طی ساعات گذشته به سمت چند هدف در عمق رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی شلیک کردند که به لطف خداوند به پهپادها به اهداف رسیدند».

فارس، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در بیانیهای از عملیات پهپادی ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیهای اعلام کرد: «نیروهای مسلح یمن تعداد زیادی پهپاد طی ساعات گذشته به سمت چند هدف در عمق رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی شلیک کردند که به لطف خداوند به پهپادها به اهداف رسیدند».
سریع اضافه کرد نیروهای مسلح یمن به عملیاتهای نظامی خود در حمایت از مردم مظلوم غزه در پاسخ به خواستههای ملت یمن و تمام ملتهای امت اسلامی تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل ادامه میدهد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین