سخنگوی ارتش اسرائیل در مورد کشتار غیرنظامیان در جبالیا: ما که گفتیم مردم به جنوب غزه بروند
کد خبر: ۳۷۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹
سخنگوی ارتش اسرائیل روز سه شنبه در خصوص کشتار غیرنظامیان در جبالیا زمانی که خبرنگار سی ان ان پرسید: می دانید که تعداد زیادی پناهنده، غیرنظامیان بی گناه، مردان، زنان، کودکان نیز در آن کمپ بودند، درست است؟ پاسخ داد: "این تراژدی جنگ است. ما روزهاست که میگوییم، به سمت جنوب حرکت کنید."

سخنگوی ارتش اسرائیل در گفت وگویی با سی ان ان در خصوص حمله به جبالیا اظهار کرد که ما که گفتیم مردم به جنوب غزه بروند.سخنگوی ارتش اسرائیل روز سه شنبه در خصوص کشتار غیرنظامیان در جبالیا زمانی که خبرنگار سی ان ان پرسید: می دانید که تعداد زیادی پناهنده، غیرنظامیان بی گناه، مردان، زنان، کودکان نیز در آن کمپ بودند، درست است؟ پاسخ داد: "این تراژدی جنگ است. ما روزهاست که میگوییم، به سمت جنوب حرکت کنید."
گفتنی است که حملات هوایی اسرائیل گروهی از ساختمان های مسکونی در کمپ آوارگان جبالیا در شمال غزه را تخریب کرد و دهها فلسطینی در حملاتی که به گفته مقامات محلی میتواند یکی از بزرگترین حملات اسرائیل از ۷ اکتبر تاکنون باشد، قربانی شدهاند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین