آتشسوزی یک پراید داخل پمپ بنزین در مشهد
کد خبر: ۳۷۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
حسن عظیمیان با اعلام این خبر گفت: صبح امروز در پی اعلام وقوع این آتشسوزی به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله آتشنشانان ایستگاه ۸ را به محل اعلامی اعزام و این حریق که توسط پرسنل جایگاه کنترل شده بود توسط آتشنشانان مهار و سرایت آتش به سایر خودروها و بافت مسکونی و تجاری اطراف جلوگیری به عمل آمد.

مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد از مهار آتشسوزی یک سواری پراید در داخل یک جایگاه عرضه سوخت خبر داد.حسن عظیمیان با اعلام این خبر گفت: صبح امروز در پی اعلام وقوع این آتشسوزی به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله آتشنشانان ایستگاه ۸ را به محل اعلامی اعزام و این حریق که توسط پرسنل جایگاه کنترل شده بود توسط آتشنشانان مهار و سرایت آتش به سایر خودروها و بافت مسکونی و تجاری اطراف جلوگیری به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی افزود:خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت اولیه حادثه نقص فنی در سیستم سوخت رسانی خودرو اعلام شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین