پنتاگون: طی دو هفته «دستکم ۲۳ بار» به نیروهای آمریکایی در خاورمیانه حمله شده است
کد خبر: ۳۷۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳
مقامات ارشد آمریکایی از جمله جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، و کاملا هریس، معاون او، نسبت به تلاشهای احتمالی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش جنگ اسرائيل و حماس و حمله به نیروهای آمریکایی در منطقه هشدار دادهاند.

به گفته یک مقام ارشد دفاعی آمریکا، نیروهای آمریکایی در خاورمیانه از ۲۵ مهر دستکم ۲۳ بار - ۱۴ بار در عراق و ۹ بار در سوریه - هدف حملات پهپادی و راکتی قرار گرفتهاند.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ به گفته این مقام، «بیشتر آنها (راکتها و پهپادها) نتوانستند به اهداف خود برسند.»
در همین حال، یک گروه شیعه عراقی به نام «جنبش مقاومت اسلامی نجباء» در یک ویدیوی تازه نیروهای ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام، را تهدید کرده است.
مقامات ارشد آمریکایی از جمله جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، و کاملا هریس، معاون او، نسبت به تلاشهای احتمالی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش جنگ اسرائيل و حماس و حمله به نیروهای آمریکایی در منطقه هشدار دادهاند.
پس از حمله غافلگیرکننده ۱۵ مهر حماس به اسرائيل، تنشها و درگیریها در منطقه افزایش یافته است.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین