لیبرمن: ۲۰۰ هزار شهرکنشین را در اسرائیل آواره کردیم
کد خبر: ۳۷۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳
آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» گفت: ما ۲۰۰ هزار شهرک نشین را به آواره در اسرائیل تبدیل کردیم و هیچ یک از آنها باز نخواهد گشت.

رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» اعلام کرد: ما ۲۰۰ هزار شهرک نشین را به آواره در اسرائیل تبدیل کردیم.به گزارش ایسنا، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» گفت: ما ۲۰۰ هزار شهرک نشین را به آواره در اسرائیل تبدیل کردیم و هیچ یک از آنها باز نخواهد گشت.
لیبرمن گفت: اگر در این جنگ حزب الله را به بعد از اللیطانی سوق ندهیم، آنچه که در جنوب دیدیم، در شمال خواهیم دید.
وی عنوان داشت: کسی که در مورد ماههای طولانی از جنگ صحبت میکند در عالم واقع زندگی نمیکند.
پیشتر مقامات مختلف رژیم صهیونیستی از طولانی بودن جنگ علیه نوار غزه خبر داده بودند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین