ارتش رژیم صهیونیستی: با مصر برای آزادی اسرایمان در غزه همکاری میکنیم
کد خبر: ۳۷۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
القسام اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی از روز جمعه حاضر به تحویل گرفتن این دو اسیر نشده بود و همچنان درباره پرونده اسرا سهلانگاری میکند. پیش از این هم مقاومت حماس در روز جمعه دو تن از اتباع آمریکایی که در جریان عملیات طوفان الاقصی (۷ اکتبر/۱۵ مهر) دستگیر شده بودند، آزاد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با مصر برای آزادی اسرای این رژیم در غزه همکاری و تلاش میکند.به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیهای اعلام کرد: ما با مصر برای آزادی اسرایمان در غزه همکاری و تلاش میکنیم و به مصر و صلیب سرخ اعتماد داریم.
در این بیانیه آمده است: شاهد کاهش حملات از غزه هستیم اما هفتههای طولانی از جنگ را پیش رو داریم. ما از تجربه آمریکا در منطقه یاد میگیریم، اما جنگ در مرزهای ما است.
گردانهای القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اخیرا دو زن صهیونیست را با میانجیگری مصر و قطر آزاد کرد.
القسام اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی از روز جمعه حاضر به تحویل گرفتن این دو اسیر نشده بود و همچنان درباره پرونده اسرا سهلانگاری میکند. پیش از این هم مقاومت حماس در روز جمعه دو تن از اتباع آمریکایی که در جریان عملیات طوفان الاقصی (۷ اکتبر/۱۵ مهر) دستگیر شده بودند، آزاد کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین