نمایندگی ایران در سازمان ملل در ژنو: اروپا رژیم اسرائیل را برای وحشیگریاش جسور میکند
کد خبر: ۳۷۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰

نمایندگی ایران در سازمان ملل در ژنو در پستی حمله اسرائیل به بیمارستان المعمدانی را بربریت محض خواند.به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است: صدها نفر در حمله هولناک رژیم هیولایی اسرائیل به بیمارستانی در غزه کشته شدند. جهان خشمگین و ناامید است زیرا کشورهای اروپایی در کنار جنایتکاران قرار می گیرند و رژیم اسرائیل را برای ادامه وحشیگری خود جسور می کنند، شرم بر شما.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین