غریب آبادی: رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی و نسلکشی شده است
کد خبر: ۳۷۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

دبیر ستاد حقوق بشر ایران در پیامی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی جرایمی مانند جنایت جنگی و نسلکشی مرتکب شده است.به گزارش ایسنا، کاظم غریب آبادی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس(توییتر) نوشت: «در سکوت کشورها و سازمانهای مدعی حقوق بشر، تاکنون بیش از ۶۰۰۰ فلسطینی شهید و مجروح شدهاند. در کنار تجاوز و اشغالگری، تمامی جرایم دیگر کیفری بینالمللی مانند جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و نسلکشی توسط رژیم صهیونیستی ارتکاب یافتهاند. برخیها دنبال تغییر جای جانی با قربانیاند!»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین