انعقاد قرارداد فاز اول ایجاد منظومه فضایی
کد خبر: ۳۷۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
عیسی زارعپور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه امروز (۱۹ مهر ۱۴۰۲) هیئت دولت، در گزارشی به رئیسجمهور با اعلام خبر انعقاد قرارداد فاز اول ایجاد منظومه فضایی جمهوری اسلامی ایران با کنسرسیومی از شرکتهای خصوصی داخلی و آغاز پرتابهای لازم برای ایجاد این منظومه از سال آینده، گفت: با اجرای این قرارداد، ایران جزو معدود کشورهایی خواهد شد که توانمندی منظومهسازی در فضا را دارند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از انعقاد قرارداد فاز اول ایجاد منظومه فضایی خبر داد.به گزارش ایسنا، عیسی زارعپور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه امروز (۱۹ مهر ۱۴۰۲) هیئت دولت، در گزارشی به رئیسجمهور با اعلام خبر انعقاد قرارداد فاز اول ایجاد منظومه فضایی جمهوری اسلامی ایران با کنسرسیومی از شرکتهای خصوصی داخلی و آغاز پرتابهای لازم برای ایجاد این منظومه از سال آینده، گفت: با اجرای این قرارداد، ایران جزو معدود کشورهایی خواهد شد که توانمندی منظومهسازی در فضا را دارند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین