ابوعبیده: فرماندهی القسام برخی نیروها را جایگزین و نیروهای جدید اعزام کرد
کد خبر: ۳۷۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
ابو عبیده در بیانیهای اعلام کرد که فرماندهی القسام از شب گذشته توانست برخی از نیروهای رزمی را جایگزین نیروهای دیگر و نیروهای جدیدی را اعزام کند. همچنین توپخانه القسام با خمپاره و موشک حمایت آتشین به عمل میآورد و آخرین مورد پشتیبانی از نیروهای مجاهد در سدیروت بود.

سخنگوی گردانهای شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس»، تأکید کرد که «مجاهدین القسام همچنان در جریان نبرد طوفان الاقصی هستند.به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، ابو عبیده، سخنگوی گردانهای عزالدین قسام از آحاد مردم در تمامی میدانها خواست تا به این نبرد ملحق شوند، «نبردی که تاریخ آن را جاویدان خواهد کرد و نسلها یاد آن را زنده خواهند کرد.»
سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام اعلام کرد که مجاهدان قسام در درگیریهای شدیدی به سر میبرند و به نبرد در چند محور ادامه میدهند.
وی افزود: به حول و قوه الهی درگیریهای شدید و قهرمانانه و نبرد در چند جبهه و عمیقتر کردن زخمها در صفوف دشمن ادامه دارد.
ابو عبیده در بیانیهای اعلام کرد که فرماندهی القسام از شب گذشته توانست برخی از نیروهای رزمی را جایگزین نیروهای دیگر و نیروهای جدیدی را اعزام کند. همچنین توپخانه القسام با خمپاره و موشک حمایت آتشین به عمل میآورد و آخرین مورد پشتیبانی از نیروهای مجاهد در سدیروت بود.
این در حالی است که عملیات طوفان الاقصی از روز شنبه آغاز شده و تاکنون ۴۰۰ کشته در میان صهیونیستها به جا گذاشته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین