واکنش امیرعبداللهیان به جایزه صلح نوبل نرگس محمدی: سردار سلیمانی لایقترین نماد صلح جهانی است
کد خبر: ۳۷۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
حسین امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی ماندگارترین اعطای جایزه صلح نوبل بود.وی افزود: لایقترین نماد صلح جهانی، سردار فداکاری بود که دو دهه با تروریسم و خشنترین جنایتکاران مبارزه کرد و امنیت منطقه و جهان را تضمین کرد.

وزیر خارجه ایران در واکنش به جایزه صلح نوبل نرگس محمدی تاکید کرد حضور میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی ماندگارترین اعطای جایزه صلح نوبل بود.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ حسین امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی ماندگارترین اعطای جایزه صلح نوبل بود.
وی افزود: لایقترین نماد صلح جهانی، سردار فداکاری بود که دو دهه با تروریسم و خشنترین جنایتکاران مبارزه کرد و امنیت منطقه و جهان را تضمین کرد.
امیرعبداللهیان تصریح کرد حضور دههامیلیونی مردم در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در ایران و عراق و همدلی جهانیان، باشکوهترین و ماندگارترین اعطای جایزه صلح در تاریخ بود.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین