|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۳۴

نرگس محمدی برنده جایزه نوبل صلح شد

کد خبر: ۳۷۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
این برای دومین بار است که یک زن ایرانی جایزه صلح نوبل را به خود اختصاص می دهد.قبل از این و دقیقا ۲۰ سال قبل هم شیرین عبادی حقوقدان نیز در سال 2003 برنده جایزه نوبل صلح شد.


نرگس محمدی برنده جایزه نوبل صلح 2023 شد.

این برای دومین بار است که یک زن ایرانی جایزه صلح نوبل را به خود اختصاص می دهد.

قبل از این و دقیقا ۲۰ سال قبل هم شیرین عبادی حقوقدان نیز در سال 2003 برنده جایزه نوبل صلح شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین