نرگس محمدی برنده جایزه نوبل صلح شد
کد خبر: ۳۷۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
این برای دومین بار است که یک زن ایرانی جایزه صلح نوبل را به خود اختصاص می دهد.قبل از این و دقیقا ۲۰ سال قبل هم شیرین عبادی حقوقدان نیز در سال 2003 برنده جایزه نوبل صلح شد.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین

