بسکتبال ایران پنجم بازیهای آسیایی شد
کد خبر: ۳۷۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
در این دیدار شاگردان هاکان دمیر از همان ابتدا شروع خوبی داشتند و کوارتر نخست را ۲۳-۱۱ بردند تا با وجود برتری ۲۲-۲۳ عربستان در کوارتر دوم، این تیم ایران باشد که نیمه نخست را ۴۵ - ۳۴ پیروز میشود.
تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی مقابل عربستان، در رتبه پنجم بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو ایستاد.به گزارش ایسنا، امروز (جمعه - ۱۴ مهر ۱۴۰۲) در آخرین روز از رقابتهای بسکتبال بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار ردهبندی برای رتبههای ۵ و ۶، مقابل عربستان به پیروزی ۹۲ - ۶۰ دست یافت.
در این دیدار شاگردان هاکان دمیر از همان ابتدا شروع خوبی داشتند و کوارتر نخست را ۲۳-۱۱ بردند تا با وجود برتری ۲۲-۲۳ عربستان در کوارتر دوم، این تیم ایران باشد که نیمه نخست را ۴۵ - ۳۴ پیروز میشود.
در نیمه دوم هم تیم ملی ایران روند خوبی داشت و با نتیجه ۳۱-۱۰ کوارتر سوم را برد تا ۷۶ - ۴۴ از حریف پیشی بگیرد. کوارتر چهارم این دیدار هم ۱۶-۱۶ مساوی شد در پایان، تیم ملی ایران ۹۲ - ۶۰ پیروز بازی شود.
به این ترتیب، تیم ملی بسکتبال ایران که در دو دوره قبل بازیهای آسیایی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده بود، با کسب رتبه پنجم به کار خود در این رقابتها پایان داد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین