|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۳۲

مهدی کروبی در بیمارستان بستری شد

کد خبر: ۳۷۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

هم میهن: مهدی کروبی به‌علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است. پزشکان معالج مهدی کروبی توصیه کرده‌اند برای این‌که ریه آقای کروبی عفونت نکند چند شب را در بیمارستان بمانند.

حال عمومی آقای کروبی خوب است و احتمال دارد فردا مرخص شوند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین