احضار کاردار عربستان از سوی طالبان به دلیل حضور یک زن در جلسه/ طالبان : این مسئله ما را عصبی کرده
کد خبر: ۳۷۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
پایگاه اینترنتی شبکه «العربیه» در این باره نوشت: این احضار برای توضیح دلیل حضور یک زن در جلسه اخیر در سطح دستیاران انجام شده است. طالبان اعلام کردهاند که حضور یک خانم در جلسه باعث ناراحتی اعضای گروه شده و آنها گفتهاند «این مسئله، اعضای هیأت ما را عصبی کرده است».

فارس نوشت: روابط عمومی طالبان در افغانستان امروز یکشنبه، اول اکتبر از احضار کاردار سفارت عربستان سعودی به وزارت امور خارجه این کشور خبر داد.روابط عمومی طالبان، کاردار سفارت عربستان سعودی را به دلیل حضور یک زن در جلسهای به وزارت امور خارجه افغانستان احضار، و اعلام کرد: «این مسئله، اعضای هیأت ما را عصبی کرده است».
روابط عمومی طالبان در افغانستان امروز یکشنبه، اول اکتبر از احضار کاردار سفارت عربستان سعودی به وزارت امور خارجه این کشور خبر داد.
پایگاه اینترنتی شبکه «العربیه» در این باره نوشت: این احضار برای توضیح دلیل حضور یک زن در جلسه اخیر در سطح دستیاران انجام شده است. طالبان اعلام کردهاند که حضور یک خانم در جلسه باعث ناراحتی اعضای گروه شده و آنها گفتهاند «این مسئله، اعضای هیأت ما را عصبی کرده است».
اداره روابط عمومی حکومت طالبان با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی «X» (توئیتر سابق) اعلام کرد: «ما بیاحترامی یا کوتاه آمدن از ارزشهای خود را تحمل نخواهیم کرد».
جنبش طالبان در اواسط اوت ۲۰۲۱ در افغانستان به قدرت بازگشت؛ زمانی که این گروه برای اولین بار بر افغانستان حکومت میکرد، سفیری در سازمان ملل نداشت و حکومت آن را تنها ۳ کشور عربستان، امارات و پاکستان به رسمیت شناختند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین