تکرار ادعاهای اسرائیل درباره برنامه موشکی ایران
کد خبر: ۳۷۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
ادری با وجود اینکه رژیم صهیونیستی پیمان عدم اشاعه هستهای را امضا نکرده است، مدعی شد که چهار مورد از پنج مورد نقض این پیمان در خاورمیانه رخ داده است و ایران، عراق، لیبی و سوریه همگی این پیمان را نقض کردهاند.

رئیس کمیسیون انرژی اتمی رژیم صهیونیستی توسعه بدون محدودیت برنامه موشکهای بالیستیک توسط ایران را "خطرناک" خواند.به گزارش ایسنا، موشه ادری، رئیس کمیسیون انرژی اتمی رژیم صهیونیستی در رابطه لغو تحریمهای موشکی علیه ایران مدعی شد که علیرغم وجود این محدودیتها، ایران "با نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل به توسعه، آزمایش و پرتاب موشکهای بالیستیک دوربرد ادامه میدهد".
وی عنوان کرد که انقضای این تحریمها به ایران اجازه میدهد که بدون هیچ محدودیت رسمی به توسعه برنامه موشکهای بالیستیک خود ادامه دهد و این شرایط خطرناک و نگرانکننده است.
ادری با وجود اینکه رژیم صهیونیستی پیمان عدم اشاعه هستهای را امضا نکرده است، مدعی شد که چهار مورد از پنج مورد نقض این پیمان در خاورمیانه رخ داده است و ایران، عراق، لیبی و سوریه همگی این پیمان را نقض کردهاند.
مقامات صهیونیستی و غربی پیش از این بارها ادعاهایی را علیه ماهیت برنامه هستهای ایران مطرح کردهاند؛ درحالیکه این ادعاهای آنها هرگز به اثبات نرسیده است. مقامات ایران نیز بهطور مکرر این ادعاها را رد کرده و تاکید دارند که سلاح هستهای هیچ جایی در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران ندارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین