|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۱۵

تاج: متاسفانه چمن آزادی خراب است/ اگر سرلک اخراج نمی شد پرسپولیس بباز نبود

کد خبر: ۳۷۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید اخراج بچگانه سرلک به پرسپولیس یک ضربه کاری زد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج پس از دیدار پرسپولیس و النصر عربستان اظهار کرد: پرسپولیس به نظرم با احتیاط بازی کرد و اخراج بچگانه سرلک به پرسپولیس یک ضربه کاری زد. اگر اخراج نمی‌شد، پرسپولیس بباز نبود.

تاج درباره وضعیت چمن گفت: متاسفانه چمن خراب است و خوب نیست.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین