تاج: متاسفانه چمن آزادی خراب است/ اگر سرلک اخراج نمی شد پرسپولیس بباز نبود
کد خبر: ۳۷۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴

رییس فدراسیون فوتبال میگوید اخراج بچگانه سرلک به پرسپولیس یک ضربه کاری زد.به گزارش ایسنا، مهدی تاج پس از دیدار پرسپولیس و النصر عربستان اظهار کرد: پرسپولیس به نظرم با احتیاط بازی کرد و اخراج بچگانه سرلک به پرسپولیس یک ضربه کاری زد. اگر اخراج نمیشد، پرسپولیس بباز نبود.
تاج درباره وضعیت چمن گفت: متاسفانه چمن خراب است و خوب نیست.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین