تمرین شاداب پرسپولیس پیش از آغاز اردو
کد خبر: ۳۷۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
سرخپوشان ایران تمرین روز یکشنبه را از ساعت ۱۷ و به مدت ۶۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. پیش از شروع تمرین یحیی گلمحمدی صحبت کوتاهی با بازیکنان داشت. راندو در سه گروه، برنامه آغازین بود که یحیی گلمحمدی و سیدجلال حسینی هم در آن پا به توپ شدند تا آتش کریخوانی هم داغتر شود.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین ما قبل پایانی خود برای بازی با النصر را از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران تمرین روز یکشنبه را از ساعت ۱۷ و به مدت ۶۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. پیش از شروع تمرین یحیی گلمحمدی صحبت کوتاهی با بازیکنان داشت. راندو در سه گروه، برنامه آغازین بود که یحیی گلمحمدی و سیدجلال حسینی هم در آن پا به توپ شدند تا آتش کریخوانی هم داغتر شود.
مرور برنامههای تاکتیکی و فوتبال هدفمند هم از دیگر بخشهای تمرین بود.
علیرضا بیرانوند نیز مانند روزهای گذشته برنامههای اختصاصی خود را دنبال کرد.
بازیکنان بعد از این تمرین راهی اردوی پیش از بازی شدند که برای بازی با النصر ۴۸ ساعته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین