محرومیت یک ساله ستاره والیبال اندونزی به خاطر نیامدن به ایران
کد خبر: ۳۷۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
فدراسیون والیبال اندونزی که به مسابقات قهرمانی آسیا بهعنوان میدانی برای آمادهسازی تیم ملی این کشور پیش از آغاز بازیهای آسیایی نگاه میکرد، انتظار داشت که ریوان به همراه تیم ملی اندونزی به ایران بیاید، ولی این بازیکن ترجیح داد در مسابقات باشگاهی به فعالیت ادامه دهد.

ستاره والیبال اندونزی به خاطر عدم شرکت در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در ایران محروم خواهد شد.به گزارش ایلنا، ریوان نورمولکی بازیکن شاخص والیبال اندونزی به دلیل بازی نکردن برای تیم ملی کشورش در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در ارومیه با جریمه سنگین مواجه خواهد شد.
فدراسیون والیبال اندونزی که به مسابقات قهرمانی آسیا بهعنوان میدانی برای آمادهسازی تیم ملی این کشور پیش از آغاز بازیهای آسیایی نگاه میکرد، انتظار داشت که ریوان به همراه تیم ملی اندونزی به ایران بیاید، ولی این بازیکن ترجیح داد در مسابقات باشگاهی به فعالیت ادامه دهد.
این تصمیم به اعتقاد مسئولان والیبال اندونزی، یک تخلف بزرگ بوده است و به احتمال زیاد با محرومیت یک ساله از هرگونه فعالیت حرفهای جریمه خواهد شد.
البته این جریمه سنگین پس از بازیهای آسیایی هانگژو اعمال خواهد شد، چون تیم ملی اندونزی به این بازیکن در بازیهای آسیایی پیش رو نیاز دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین