رضا نصری: یک هیات دیپلماتیک از اسرائیل عازم عربستان است / نشانهها حاکی از جدی شدن موضوع عادیسازی و پروژه ریلی I2U2 است
کد خبر: ۳۷۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
یک هیات دیپلماتیک از وزارت خارجه اسرائیل برای شرکت در اجلاس یونسکو عازم عربستان است.

رضا نصری، حقوقدان بین المللی، با انتشار پیامی در ایکس نوشت: یک هیات دیپلماتیک از وزارت خارجه اسرائیل برای شرکت در اجلاس یونسکو عازم عربستان است.
پروژه ریلی I2U2 هم - که زیرساخت یک مشارکت راهبردی بین اسرائیل و عربستان را فراهم میکند - کلید خورد.
رایزنی سیاسی و کمپین رسانهایِ «عادیسازی» هم جریان دارد.
نشانهها حاکی از جدی شدن موضوع است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین