ورود یک هیئت اسرائیلی به عربستان برای اولینبار
کد خبر: ۳۷۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

ایرنا: رسانههای صهیونیستی از ورود یک هیئت «اسرائیلی» به عربستان برای نخیت بار خبر دادند.به گزارش شبکه کان، عربستان برای نخستینبار به یک هیئت صهیونیست اجازه داد تا برای مشارکت در کنفرانس یونسکو در این کشور حضور پیدا کند.
بر این اساس، این هیئت شامل نمایندگان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی خواهد بود اما به دلیل وقتکشی طرف سعودی در صدور روادید برای ایلی کوهن، وزیر خارجه و یوآف کیش، وزیر آموزش و پرورش، این دو وزیر کابینه نتانیاهو در این اجلاس شرکت نخواهند کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین