هک موبایل ۱۵ عضو پارلمان رژیم صهیونیستی
کد خبر: ۳۷۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
۱۵ عضو اپوزوسیون کنست، از جمله «یائیر لاپید»، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه با مشکلی در واتساپ مواجه شدند و از حسابهایشان جدا شدند.

۱۵عضو اپوزوسیون کنست، از جمله «یائیر لاپید»، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه با مشکلی در واتساپ مواجه شدند و از حسابهایشان جدا شدند.به گزارش ایلنا به نقل از جوروزالم پست، ۱۵ عضو اپوزوسیون کنست، از جمله «یائیر لاپید»، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه با مشکلی در واتساپ مواجه شدند و از حسابهایشان جدا شدند.
رسانههای عبری اعلام کردند که تلفنهای همراه ۱۵ عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از حزب «آیندهای هست» به رهبری یائیر لاپید هک شد.
به گفته منابع آگاه، شین بت نیز از این حمله مطلع شده و درگیر بررسی موضوع است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین