۲ کشته و ۷ مصدوم در حادثه انفجار گاز در خرمشهر
کد خبر: ۳۷۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
در پی انفجار گاز شهری که ساعت ۱۷:۴۵ امروز (۱۷ شهریورماه) در یک منزل در خبابان ۴۰ متری خرمشهر رخ داد، منزل کاملا تخریب شد و دو منزل مسکونی دیگر نیز دچار آسیب و ریزش شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از کشته شدن دو نفر و مصدوم شدن هفت نفر در پی انفجار گاز شهری در خرمشهر خبر داد. دکتر سید نادر نقیبی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی انفجار گاز شهری که ساعت ۱۷:۴۵ امروز (۱۷ شهریورماه) در یک منزل در خبابان ۴۰ متری خرمشهر رخ داد، منزل کاملا تخریب شد و دو منزل مسکونی دیگر نیز دچار آسیب و ریزش شدند.
وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل نشت گاز شهری رخ داد، افزود: در پی این حادثه یک زن و یک مرد کشته شدند.
نقیبی بیان کرد: همچنین در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین