مجری اخراجی صداوسیما از دانشگاه هم اخراج شد
کد خبر: ۳۷۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

مجری ورزشی سابق صداوسیما پس از یک سال دوری از برنامههای تلوزیونی از تدریس در دانشگاه هم منع شد.سال گذشته بود که مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر ورزشی تلویزیون پس از حرف و حدیثهای فراوان با یادداشتی در اینستاگرام اش اعلام کرد که از فعالیت در صدا و سیما منع شده است.
به گزارش خبرورزشی، حالا مجری سابق برنامه «فوتبال یک» این بار با انتشار تصویر نامه اخراجش از دانشگاه نوشت: خیلی ممنون از محبت بزرگان علم ورزش که منِ کوچکترین رو دعوت کردن برای تدریس در دانشگاهی که خودم اونجا درس خوندم. گویا قسمت نبود بیش از این در خدمت دانشگاه تهران مرکز و اساتید و همکاران و دانشجوها باشم؛ و ممنونم از مراجع ذیصلاح که با دقت کامل پیگیر هستن تا من جایی کار نکنم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین