معینالدین سعیدی، نماینده مجلس: از توقیف سایت «انتخاب» در حیرتم / به محض شروع کار مجلس این موضوع را پیگیری میکنم که چرا «انتخاب» را توقیف کردهاند / سیاست خارجی دولت وحی منزل نیست که نشود نقد کرد
کد خبر: ۳۷۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

معینالدین سعیدی، نماینده مجلس درباره توقیف سایت انتخاب اظهار کرد: من از این اتفاق عجیب در حیرت هستم. از یک طرف رئیس جمهور اعلام میکند ما هیچ شکایتی از رسانه نداریم، از طرفی هم بیشترین فشار به اصحاب رسانه وارد میشود، اینها تناقض است.به گزارش هممیهن وی در ادامه افزود: سیاست خارجی دولت وحی منزل نیست که نشود نقد کرد من هم بهعنوان خادم مردم در عین اینکه نقاط قوت را میبنیم در کنار آن نقدهای بیشماری هم به دولت دارم؛ اینکه راه برخورد با رسانه آن هم رسانه وزینی مثل انتخاب نیست.
وی به هممیهن گفت: «از توقیف سایت «انتخاب» در حیرتم و به محض شروع کار مجلس این موضوع را پیگیری میکنم که چرا«انتخاب» را توقیف کرده اند
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین