ادعای آژانس اتمی: ایران ذخایر اورانیوم غنیشده خود را کاهش داده است
کد خبر: ۳۷۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
خبرگزاری فرانسه گزارش داد، آژانس بینالمللی انرژی اتمی با این حال اعلام کرد که ذخایر مذکور کماکان ۱۸ برابر سقف سال ۲۰۱۵ است.

آژانس بینالمللی انرژی اتمی در جدیدترین گزارش خود مدعی کاهش ذخایر اورانیوم غنی شده ایران نسبت به ماه مه گذشته شد.خبرگزاری فرانسه گزارش داد، آژانس بینالمللی انرژی اتمی با این حال اعلام کرد که ذخایر مذکور کماکان ۱۸ برابر سقف سال ۲۰۱۵ است.
بر اساس این گزارش محرمانه که به رویت خبرگزاری فرانسه رسیده است، مجموع ذخایر اورانیوم غنی شده ایران تا ۱۹ اوت ۳ هزار و ۷۵۹ کیلو است که نسبت به آمار ماه مه ۹۴۹ کیلوگرم کاهش یافته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین