ارتش گابن: رئیسجمهور استعفا داد اما حقوق مدنیاش محفوظ است
کد خبر: ۳۷۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
ژنرال بوریس اولیگوی انگوئما، رئیس گارد ریاستجمهوری گفت: او [بونگو] رئیس دولت گابن بود. او استعفا کرده است اما از تمام حقوق خود برخوردار است.

رئیس گارد ریاستجمهوری گابن گفت: رئیسجمهور گابن، علی بونگو اوندیمبا استعفا داد، اما تمام حقوق مدنیاش محفوظ است.به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، ژنرال بوریس اولیگوی انگوئما، رئیس گارد ریاستجمهوری گفت: او [بونگو] رئیس دولت گابن بود. او استعفا کرده است اما از تمام حقوق خود برخوردار است.
ژنرال اضافه کرد که بونگو حق ندارد برای سومین بار انتخاب شود و ارتش تصمیم گرفت او را از قدرت برکنار کند.
انگوئما از پاسخ به سوالی در مورد محل اختفای بونگو خودداری کرد.
او گفت که شورای ژنرالها در مورد اینکه چه کسی کشور را رهبری کند، تصمیم گیری خواهد کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین