مصدومیت ۳۹ نفر در سیل اهر و ورزقان
کد خبر: ۳۷۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
در این حادثه، ۳۹ نفر مصدوم شده بودند که چهار نفر آنها توسط اورژانس به بیمارستان باقرالعلوم اهر اعزام شدند.

ایسنا: وحید شادی نیا در تشریح این خبر، اظهار کرد: شب گذشته، سه شنبه هشتم شهریورماه سیل در شهرستانهای اهر و ورزقان رخ داد که بلافاصله عوامل اورژانس عازم نقاط مختلف وقوع سیل شدند.وی افزود: در این حادثه، ۳۹ نفر مصدوم شده بودند که چهار نفر آنها توسط اورژانس به بیمارستان باقرالعلوم اهر اعزام شدند.
وی ادامه داد: ۳۵ نفر دیگر نیز با وسیله نقلیه شخصی به بیمارستان باقرالعلوم اهر مراجعه کردند.
شادی نیا گفت: تمامی ۳۹ مصدوم سیل اهر و ورزقان از بیمارستان ترخیص شدهاند و فقط یک نفر به علت سقوط از پشت بام در بیمارستان بستری شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین