|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۴۵

آزمون: همیشه دوست داشتم با مورینیو کار کنم/ قراردادم با رم یک‌ونیم فصل است

کد خبر: ۳۷۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: خیلی خوشحالم به لیگ ایتالیا آمدم و فکر می‌کنم می‌توانم برای رم بازیکن موثری باشم.

ایرنا: سردار آزمون در خصوص پیوستن به رم گفت: قراردادم با این باشگاه به صورت قرضی و به مدت یک فصل و نیم است.

وی ادامه داد: همیشه دوست داشتم شاگرد (خوزه)مورینیو شوم اما هر بار بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: خیلی خوشحالم به لیگ ایتالیا آمدم و فکر می‌کنم می‌توانم برای رم بازیکن موثری باشم.

وی اضافه کرد: این تیم مهاجمان بسیار خوبی دارد و قطعا کار سختی در پیش رو دارم.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین