برکناری یکی از مدیران زیرمجموعهی فروغی بهخاطر توییت علیه مجری محبوب جلیلی
کد خبر: ۳۷۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

سینما دیلی: محمدرضا نجارزاده مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما که در هفتههای اخیر در شبکههای اجتماعی خبرساز شده بود، از سمت خود کنار رفت.فرهیختگان با اعلام این خبر نوشت:«نجارزاده در جریان ماجرای بازگشت برخی چهرههای قدیمی به صداوسیما با محمدرضا شهبازی مجری شبکه دو درگیری لفظی پیدا کرده بود و گفته بود برنامه شهبازی «۵ درصد» بیینده دارد!.بعد از آن که خبرهای بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار جدی شد، شهبازی مجری برنامه پاورقی در ویدئویی از تلویزیون کنارهگیری کرد ولی با اعلام پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما موضوع منتفی شد و او به آنتن برگشت.». X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین