سخنگوی وزارت خارجه: هیچ برنامهای برای دیدار مقامات ایران و آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل وجود ندارد
کد خبر: ۳۷۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤال ان.اچ.کی درباره دیدار مقامات ایران و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت: گفتوگوهای غیرمستقیم دولت ایران و آمریکا به صورت غیرمستقیم صرفا در چارچوب مذاکراتی است که انجام شده برای تبادل زندانیان و آزادی زندانیان ایرانی از زندانهای آمریکا و رفع انسداد داراییهای بلوکه شده ایران و گفتوگوهای مرتبط با رفع تحریمها.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: هیچ برنامهای برای گفتوگوی مستقیم بین ایران و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل و جای دیگری وجود ندارد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤال ان.اچ.کی درباره دیدار مقامات ایران و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت: گفتوگوهای غیرمستقیم دولت ایران و آمریکا به صورت غیرمستقیم صرفا در چارچوب مذاکراتی است که انجام شده برای تبادل زندانیان و آزادی زندانیان ایرانی از زندانهای آمریکا و رفع انسداد داراییهای بلوکه شده ایران و گفتوگوهای مرتبط با رفع تحریمها.
وی تصریح کرد: هیچ برنامهای برای گفتوگوی مستقیم بین ایران و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل و جای دیگری وجود ندارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین