وزیر صمت: دربارۀ انتخابات اتاق بازرگانی هنوز به نتیجۀ نهایی نرسیدیم / ما مطابق قانون عمل میکنیم
کد خبر: ۳۷۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

فاس: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: درباره انتخابات اتاق بازرگانی ایران مطابق قانون عمل میکنیم و به زودی این موضوع جمع میشود.عباس علی آبادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره دلیل مقاومتش در مقابل ابطال انتخابات اتاق بازرگانی ایران و با وجود هماهنگی دولت و مجلس نسبت به ابطال این انتخابات، اظهار داشت: ما چه مقاومتی کردهایم؟ ما مطابق قانون عمل میکنیم، هنوز هم مطابق قانون به نتیجه نهایی نرسیدهایم ولی این موضوع را جمعبندی میکنیم و این بحث به زودی جمع میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین