|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۲۳

وزیر ارتباطات: تغییر مدیریت یا مالکیت سکو‌های داخلی حرف رسانه هاست / جوانان و نخبه‌های کشور ما را از سکو‌های خارجی بی نیاز کردند / حامی کسب و کار‌های بومی هستیم؛ البته باید پایبند به قوانین باشند

کد خبر: ۳۷۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳


خبرگزاری دانشجو: عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: حامی کسب و کار‌های بومی هستیم؛ البته باید پایبند به قوانین باشند.

وی افزود: تغییر مدیریت یا مالکیت سکو‌های داخلی حرف رسانه هاست.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: جوانان و نخبه‌هایی که در سکو‌های داخلی فعالیت می‌کنند سرمایه‌های کشور هستند و ما را از سکو‌های خارجی بی نیاز کردند.

زارع پور در انتها گفت: اگر پلتفرم‌های جابجایی مسافر که توسط جوانان خودمان توسعه پیدا کردند، اوبر آمریکایی در کشور ما فعالیت می‌کند یا پلتفرم‌های خرید و فروش کالا نباشد آمازون جای آن‌ها را می‌گیرد.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین