معاون امنیتی استاندار فارس می گوید تروریست از درب خروجی وارد حرم شده که گیتی در آن نقطه وجود ندارد
کد خبر: ۳۷۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
قرلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس می گوید: تروریست داعشی از درب خروجی وارد حرم شده و گیت ها سمت چپ و راست به صورت ورودی خواهران و برادران تعبیه شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین

