|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۵۳

معاون امنیتی استاندار فارس می گوید تروریست از درب خروجی وارد حرم شده که گیتی در آن نقطه وجود ندارد

کد خبر: ۳۷۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
قرل‌سفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس می گوید: تروریست داعشی از درب خروجی وارد حرم شده و گیت ها سمت چپ و راست به صورت ورودی خواهران و برادران تعبیه شده است.

قرل‌سفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس می گوید: تروریست داعشی از درب خروجی وارد حرم شده و گیت ها سمت چپ و راست به صورت ورودی خواهران و برادران تعبیه شده است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین