|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۳۷

برافراشتن پرچم عربستان بر روی ساختمان کنسولگری در مشهد

کد خبر: ۳۶۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

خبرآنلاین: سفارت عربستان سعودی در جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه بطور رسمی فعالیت خود در تهران را آغاز کرده است.

۱۶ خردادماه امسال نیز سفارت و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ریاض و جده عربستان و نمایندگی دائم کشورمان نزد سازمان همکاری اسلامی بطور رسمی بازگشایی شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین