همتی: طی ۲سال، هر ۲ماه، از ۶ میلیارد و جمعا از ۷۲ میلیارد دلار درآمد نفتی محروم شدهایم / الان باید خوشحال باشیم که با مجوز آمریکا از منابع خود برای غذا و دارو استفاده خواهیم کرد؟
کد خبر: ۳۶۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
می گویند: ۶ میلیارد دلار را « بدون برجام و بدون FATF» آزاد کردیم . الان باید خوشحال باشیم که با مجوز آمریکا از منابع خود برای غذا و دارو استفاده خواهیم کرد؟ این نوعی خنثی سازی تحریم هاست؟

همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی در توییتر خود نوشت: الان باید خوشحال باشیم که با مجوز آمریکا از منابع خود برای غذا و دارو استفاده خواهیم کرد؟ این نوعی خنثی سازی تحریم هاست؟به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛در پست توییتر همتی آمده:
می گویند: ۶ میلیارد دلار را « بدون برجام و بدون FATF» آزاد کردیم . الان باید خوشحال باشیم که با مجوز آمریکا از منابع خود برای غذا و دارو استفاده خواهیم کرد؟ این نوعی خنثی سازی تحریم هاست؟
چرا نمی گویید؛ طی۲سال، هر۲ماه، از ۶ میلیارد و جمعاً از ۷۲ میلیارد دلار درآمد نفتی محروم شده ایم!
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین