|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۰۶

قانون جدید در لیگ برتر: مربیان با دو کارت زرد یک جلسه محروم می شوند

کد خبر: ۳۶۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
با توجه به تغییر آئین نامه مسابقات فوتبال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مربیان و اعضای کادرفنی تیم‌ها در تمام مسابقات لیگ برتر، لیگ یک، دسته دوم، سوم و بانوان با دریافت دو کارت زرد محروم می‌شوند.

ایسنا: طبق آئین نامه جدید مسابقات مربیان و اعضای کادرفنی تیم‌ها در تمام مسابقات لیگ برتر، لیگ یک، دسته دوم، سوم و بانوان با دو کارت زرد محروم می‌شوند.

با توجه به تغییر آئین نامه مسابقات فوتبال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مربیان و اعضای کادرفنی تیم‌ها در تمام مسابقات لیگ برتر، لیگ یک، دسته دوم، سوم و بانوان با دریافت دو کارت زرد محروم  می‌شوند.

پیش از این در فصول گذشته مربیان و اعضای کادرفنی تیم ها با دریافت ۴ کارت زرد محروم می شدند. اصل نامه ابلاغی به هیات های فوتبال و باشگاه ها را در زیر مشاهده می کنید:

قانون جدید محرومیت برای مربیان لیگ برتر ایران
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین